Kaikoura bound - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Karron & Arie Kamperman - WaarBenJij.nu Kaikoura bound - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Karron & Arie Kamperman - WaarBenJij.nu

Kaikoura bound

Door: Karron

Blijf op de hoogte en volg Karron & Arie

15 December 2017 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

We left at 8.30 am and headed eastwards towards Kaikoura. The town’s current tourist attraction is whale watching and other marine wildlife. We arrived at 3 pm after stopping on the way for tea/coffee and also at Hanmer Springs for lunch. We arrived at the campsite which was very busy.
Wij gingen om 08.30 uur rijden in een oostelijker richting naar Kaikoura. Deze stads bron van inkomsten is walvis kijken en andere zeedieren. Wij kwamen om 15.00 uur aan na een thee/koffie pauze en lunch in Hanmer Springs. De camping was erg druk.

We have booked a whale watch trip for tomorrow. We meet up just around the corner from where we are, on the beach. Think they will then drive us to a harbour where we get on the boat. The campsite is on the beach however we can’t get to it as there are fences and then a railway track. Luckily, the train doesn’t seem to travel that often so we won’t be awoken by the noise.
Wij hebben een walvis trip geboekt voor morgen. Wij moeten verzamelen om de hoek van de camping, aan het strand. Denk dat ze ons daarna rijden naar een haven om de boot op te stappen. De camping is aan het strand, maar wij kunnen niet makkelijk daar naar toe wegens de hekken en treinrails. Gelukkig rijden de treinen niet vaak dus worden wij niet wakker van het geluid.

Arie BBQ’ed the meat whilst I made a salad to go with it. We relaxed eating outside in the sun. It is going to be 18°C tonight, so nice and warm......And we are able to have a lie in as we have booked this camping for 2 nights. More whale watch news tomorrow.
Arie had de vlees op de BBQ gegrild en ik maakte een salade erbij. Wij aten heel relaxt buiten in het zon. Het wordt vannacht 18°C, dus lekker warm…..En wij kunnen uitslapen omdat wij deze camping voor 2 dagen hebben geboekt. Meer walvis nieuws morgen.