Long trip - but now in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karron & Arie Kamperman - WaarBenJij.nu Long trip - but now in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karron & Arie Kamperman - WaarBenJij.nu

Long trip - but now in Bangkok

Door: Karron & Arie

Blijf op de hoogte en volg Karron & Arie

25 November 2017 | Thailand, Bangkok

After travelling a total of 22 hours we are finally in our hotel in Bangkok. Na 22 uur reizen zijn wij eindelijk aangekomen in Bangkok.
It was a long.....and alcoholic day. Boarding the plane at Schiphol for Dubai we had a glass of Champagne.
Het was een lange.......en alkoholische dag. Bij het instappen op Schiphol begonnen wij met een glasje Champagne.
The flight was delayed slightly so we were worried that we wouldn't make the connecting flight to Bangkok. But, the pilot put his "foot down" and arrived on time.
De vlucht was iets vertraagt dus waren wij bang dat wij onze aansluiting zouden missen. Maar de piloot heeft wat extra gas gegeven.
Business Class is advisable to all of you flying more than 4 hours. OK it's very expensive, but you can sleep - fully horizontal.
Business class is aan te bevelen voor iedereen, die meer dan 4 uur moet vliegen. Ok het is wel duur maar je kan horizontaal slapen.
On the Dubai/Bangkok flight we even visited the bar for a drink.....or two.
Op de Dubai/Bangkok vlucht hebben wij zelfs in de bar gezeten....voor een drankje of twee.
The flight arrived an hour later than schedule in Bangkok. We hopped in a taxi who took us to our hotel The traffic was horrendous, but after an hours drive we arrived at our hotel.........only costing Euro 15,00.
De vlucht arriveerde een uur te laat in Bangkok. Wij namen een taxi naar ons hotel. Het verkeer was verschikkelijk maar na een uur arriveerde wij op onze bestemming.....voor een bedrag van Euro 15,00.
We dropped the cases off in our hotel and went for a stroll. It's 29°C here at 10 pm. Thank god for airconditioning.
Wij dropte onze koffers in het hotel en gingen een stukje lopen. Het is 29°C hier om 22.00 uur. Gelukkig hebben wij airco.
To get into the feeling of going to NZ we stopped off for a drink in "The Kiwi" Bar. Pint of Heineken for Arie and a Mojito for Karron. Now chilling in our hotel and hoping to get a good nights sleep so we are fresh for tomorrows sightseeing.
Om het NZ's gevoel te krijgen hebben wij "The Kiwi" bar opgezocht. Arie een pint Heineken en Karron een Mojito. Nu zitten wij te chillen in ons hotel en hopen dat wij lekker kunnen slapen zodat wij vers en fruittig zijn voor onze sightseeing morgen.
Night Night.....
Welterusten....

• 25 November 2017 - 17:47

Renate:

Wow..brittje en Aarrr...wat prachtig om te lezen..En na die alcoholische vlucht. .heerlijk slapen. .en tot horens. .en hou Aar maar goed vast in Bangkok

• 25 November 2017 - 20:13

Mieke:

he ouwe zuipschuiten hahhaaha, goed te horen dat alles naar wens verloopt. Bangkok is geweldig....wel heel druk zoals jullie ook gemerkt hebben. Geniet ervan, slaap lekker en hoop snel weer wat te lezen, dikke knuffel !

• 26 November 2017 - 10:32

Natascha:

Ben benieuwd naar jullie sightseeing. Klinkt als een goede start in ieder geval. Veel plezier met het vervolg van de reis naar NZ.
    groetjes Natas

• 26 November 2017 - 10:40

Ed:

De vlucht zijn jullie goed horizontaal doorgekomen lees ik.
    Nu genieten van Bangkok, the Grand Palace, Golden Budha, Chinese wijk,
    boottocht. Genoeg te zien en te genieten. Have fun Arie en Karron.